Forsinkelser i fakturering

​​​Vi jobber for tiden med overgang til nytt medlemssystem og er nå i sluttfasen som innebærer flytting av betalingsavtaler og fakturering. Dette fører med seg forsinkelser i fakturering:

De av våre medlemmer som har sitt forfall 1. november hvert år har kanskje oppdaget at fakturaene og avtalegiroene ikke har kommet enda. Det skyldes at vi nå jobber med flytting av faktureringen. Vi kommer derfor til å forskyve forfallet denne ene gangen, men det skal ikke ha noen innvirkning på selve medlemskapet. Det vil ikke bli purret og medlemskapet vil ikke bli slettet. Purring og eventuelt sletting etter forfall på 2. purring følger vanlig prosedyre når faktureringen er gjort.

Hvis du som har ditt forfall 1. november skulle sitte med et medlemskort, enten digitalt eller fysisk kort, som har utløp 31. oktober 2022, så ta kontakt med oss, så skal vi justere datoen for deg.

Nye medlemmer som tar kontakt og melder seg inn manuelt vil også oppleve forsinkelser i fakturering av medlemskap. Vi anbefaler at de som ønsker å melde seg inn går inn her på hjemmesiden og melder seg inn der. Da går betaling, aktivering og utsendelse av informasjon som vanlig.

Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre! Det nye medlemssystemet vil føre til en mer sømløs opplevelse for både medlemmer og tillitsvalgte, så vi håper dere har tålmodighet med oss!

Publisert: 26.10.2022 10:33
Sist endret: 26.10.2022 10:33


 

Annonser