HAR VI DIN KORREKTE KONTAKTINFORMASJON?
Har du flyttet, byttet telefonnummer eller E-postadresse i den senere tid?
Da er det viktig at din kontaktinformasjon i NBCC er korrekt. Vi ser også at av våre 259 medlemmer er det 24 medlemmer som ikke har oppgitt sitt mobilnummer i vårt medlemsregister. Noen har også oppgitt ugyldige telefonnummer med for få eller for mange siffer.
Dersom vi ikke har korrekt mobilnummer på deg i vårt register vil du ikke motta vår informasjon som sendes ut på SMS eller E-post.
Ber derfor om at alle logger inn på Min side på www.nocc.no og sjekker at informasjonen som ligger der er korrekt. Det eneste du trenger for å komme inn på Min side er ditt medlemsnummer, det finner du på medlemskortet eller på siste faktura. Passord får du tidelt ved å trykke på knappen GLEMT PASSORD.
Du kan også sende en E-post til oss (avd.105@nocc.no) så hjelper vi deg.
Lykke til, fint om du hjelper oss til å bli bedre.
PUBLISERT 7/11-2018
KNHE